Η παροχή υπηρεσιών ψυχοθεραπείας απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια και οικογένειες που επιθυμούν να κατανοήσουν βαθύτερα τον εαυτό τους και τις σχέσεις τους. Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά, ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του θεραπευόμενου. Η θεραπευτική διαδικασία προσαρμόζεται με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα, την προσωπική ιστορία και το πλαίσιο ζωής του κάθε ανθρώπου, με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και της συναισθηματικής ισορροπίας.
Παρέχονται:
Η προσέγγιση βασίζεται στον διάλογο, την ασφάλεια και τη συνεργασία, με στόχο την προσωπική ενδυνάμωση και τη βελτίωση της ποιότητας των σχέσεων.
Πρόκειται για ψυχοθεραπευτικές συνεδρίες που επικεντρώνονται στον ενήλικα ως μονάδα, με βάση τη συστημική προσέγγιση. Εξετάζονται τα μοτίβα σχέσεων του ατόμου, οι τρόποι που αλληλεπιδρά με σημαντικούς άλλους, και οι επιρροές του οικογενειακού και κοινωνικού του πλαισίου. Μέσα από τον διάλογο, το άτομο έχει την ευκαιρία να κατανοήσει καλύτερα τον εαυτό του, να αναγνωρίσει επαναλαμβανόμενα μοτίβα, να ενισχύσει την αυτογνωσία, την αυτοεκτίμηση και την αποδοχή του εαυτού του. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπισης δυσκολιών και στην προσωπική ενδυνάμωση.
Η ψυχοθεραπεία παιδιού αξιοποιεί τεχνικές αφηγηματικής θεραπείας και παιγνιοθεραπείας, προσαρμοσμένες στην ηλικία και τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Μέσα από το παιχνίδι και την αφήγηση, το παιδί εκφράζει τα συναισθήματά του, επεξεργάζεται εμπειρίες και ενισχύει την αυτοαντίληψή του. Η ψυχοεκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας, υποστηρίζοντας τόσο το παιδί όσο και την οικογένειά του. Παράλληλα, παρέχεται συμβουλευτική καθοδήγηση στους γονείς με στόχο τη δημιουργία ενός πιο υποστηρικτικού και συναισθηματικά ασφαλούς οικογενειακού περιβάλλοντος, που θα λειτουργεί ενδυναμωτικά για το παιδί.
Η συμβουλευτική ζεύγους απευθύνεται σε συντρόφους που επιθυμούν να βελτιώσουν την επικοινωνία τους, να διαχειριστούν συγκρούσεις ή να αντιμετωπίσουν κρίσιμες φάσεις στη σχέση τους. Μέσα από έναν ασφαλή θεραπευτικό χώρο, το ζευγάρι εξερευνά τα δυναμικά της σχέσης, αναπτύσσει πιο λειτουργικούς τρόπους συνύπαρξης και αλληλοκατανόησης. Παρατηρούνται επίσης διαγενεακά μοτίβα – δηλαδή επαναλαμβανόμενοι τρόποι σκέψης, συναισθημάτων και συμπεριφορών που φέρνει ο καθένας από την οικογένεια καταγωγής του – και πώς αυτά επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη μεταξύ τους σχέση. Το ζευγάρι ενθαρρύνεται να ενισχύσει τη συναισθηματική σύνδεση και τη συνεργασία.
Η οικογενειακή θεραπεία προσεγγίζει τα θέματα που απασχολούν τα μέλη μιας οικογένειας, δίνοντας έμφαση στη μεταξύ τους αλληλεπίδραση και στο πώς κάθε μέλος βιώνει τη δική του θέση μέσα στο οικογενειακό σύστημα. Εστιάζει στη βελτίωση της επικοινωνίας, στη διαχείριση των ενδοοικογενειακών εντάσεων και στην ενίσχυση της συναισθηματικής σύνδεσης. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα κλίμα αποδοχής και αμοιβαίας κατανόησης. Η θεραπεία βοηθά την οικογένεια να αναγνωρίσει τους ρόλους, τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα που τη χαρακτηρίζουν και να ενισχύσει τη συνοχή, τη λειτουργικότητα και την αίσθηση ασφάλειας μεταξύ των μελών της.
Η ομαδική ψυχοθεραπεία προσφέρει σε άτομα από διαφορετικά περιβάλλοντα τη δυνατότητα να συνδεθούν σε έναν κοινό θεραπευτικό χώρο. Με την καθοδήγηση του θεραπευτή, τα μέλη της ομάδας μοιράζονται εμπειρίες, δίνουν και λαμβάνουν στήριξη, και καλλιεργούν την αίσθηση του «ανήκειν». Η αλληλεπίδραση αυτή ενισχύει την ενσυναίσθηση, προάγει την αυτογνωσία, ενδυναμώνει την αυτοεκτίμηση και ενισχύει την αποδοχή του εαυτού. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα επεξεργασίας προσωπικών θεμάτων μέσα από τον καθρέφτη της ομάδας, σε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον που προάγει τη σύνδεση και την προσωπική εξέλιξη.
Κλίμακα Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων Weschler
Η κλίμακα νοημοσύνης για παιδιά, Wechsler Intelligence Scale for Children Fifth Edition (WISC–V) είναι ένα ατομικά χορηγούμενο, πλήρες κλινικό εργαλείο για την εκτίμηση της νοημοσύνης των παιδιών ηλικίας από 6 ετών και 0 μηνών έως 16 ετών και 11 μηνών.
Από το 1997 έως και σήμερα, η αξιολόγηση της νοημοσύνης των παιδιών στην Ελλάδα βασίζεται στην 3η έκδοση της κλίμακας Νοημοσύνης WISC-ΙΙΙ. Η κλίμακα αυτή χρησιμοποιείται σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα της χώρας (πχ. ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες Γ.Ν. κ.λπ.) και κρίνεται απαραίτητη για τη διάγνωση , τοποθέτηση και σχεδιασμό εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος. Στο εξωτερικό έχει αντικατασταθεί από την αναθεωρημένη έκδοση WISC– IV, ενώ σήμερα (από το 2014) κυκλοφορεί και χρησιμοποιείται η αναθεωρημένη έκδοση WISC–V.